1. ÜLDSÄTTED.

1.1. Ostu-müügilepingus kohustub müüja kauba müüma ja ostjale üle andma ning ostja kohustub kauba vastu võtma ja tasuma selle eest kindlaksmääratud rahasumma ning hüvitama kauba kättetoimetamise kulud ostus sätestatud tingimustel. ja müügireeglid.

1.2. Ostja, saate veebipoest kaupa osta ainult pärast ostu-müügireeglitega nõustumist. Pärast ostu-müügi reeglite tundmise kinnitamist kohustub neid täitma ja täitma. Müüjal on õigus ostu-müügireegleid muuta, seega tutvu ostu-müügireeglitega iga kord enne veebipoes kauba tellimist ja/või ostmist hoolikalt läbi. Kui ostja ei ole ostu-müügireegleid lugenud ja/või aru saanud või pole nendega nõustunud, ei saa ta veebipoest osta.

1.3. Veebipoes on õigus osta e-poes registreerunud ja ei ole registreerunud klientidel, kes on:

  • 1.3.1. teovõimelised füüsilised isikud, s.o. st. 18-aastased isikud, kelle teovõime ei ole kohtumäärusega piiratud;
  • 1.3.2. alaealised vanuses 14–18 aastat;
  • 1.2.3. juriidilised isikud;
  • 1.3.4. kõigi ülalnimetatud isikute volitatud esindajad.

1.4. Ostu-müügireeglite 1.3.2. punktis 1 nimetatud alaealistel on õigus veebipoest osta ainult oma vanemate, lapsendajate või muude selleks volitatud isikute nõusolekul, välja arvatud juhtudel, kui need isikud käsutavad iseseisvalt oma sissetulekuid või isiklikke vahendeid.

2. OSTJA ÕIGUSED

2.1. Ostjal on õigus osta veebipoest kaupa vastavalt käesolevatele ostu-müügireeglitele ja veebipoe poolt kehtestatud korrale.

2.2. Ostjal, füüsilisel isikul, on õigus veebipoes sõlmitud ostu-müügilepingust keelduda, teatades sellest müüjale kirjalikult hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates kauba ostjale üleandmise päevast. tsiviilseadustiku ja käesoleva ostu-müügieeskirjaga kehtestatud korras.

2.3. Sõlmitud müügilepingust taganemise õigus ei kehti juriidilistel isikutel (ettevõtjatel) ja nende volitatud esindajatel.

2.4. Ostjal on õigus tagastada ja/või asendada ebakvaliteetne ja/või mittenõuetekohaselt komplekteeritud kaup, kasutada kaubale kehtivaid garantiisid ja muid ostu-müügieeskirjas ja/või õigusaktides sätestatud õigusi.

3. OSTJA KOHUSTUSED

3.1. Ostja, kes on veebipoes tellimuse esitanud, peab kauba eest tasuma ja selle vastu võtma käesolevate ostu-müügireeglitega kehtestatud korras.

3.2. Ostja kohustub mitte edastama oma sisselogimisandmeid kolmandatele isikutele. Kui ostja kaotab oma sisselogimisandmed, peab ta sellest müüjat teavitama hiljemalt 1 (ühe) päeva jooksul.

3.3. Ostja peab viivitamatult uuendama oma registreerimisandmeid ja/või mis tahes muutunud andmeid ostja kontoinfo vormil.

3.4. Kauba vastuvõtmisel peab ostja seda üle vaatama ja kontrollima, samuti teavitama müüjat ostu-müügireeglitega kehtestatud korras saadetise kahjustustest, kauba selgelt nähtavatest puudustest, toote mudeli ebaühtlusest ja kauba mudelist. seadmed ostja tellimusega.

3.5. Pärast toote kättesaamist peab ostja kontrollima, kas ostetud toode on kvaliteetne ja teavitama müüjat toote kvaliteedis leitud puudustest, mida ei olnud võimalik toote üleandmisel märgata.

3.6. Ostja peab tasuma toote tagastamise kulu, kui see jääb ostja kanda, välja arvatud juhul, kui toode tagastatakse kvaliteedi puuduste tõttu.

3.7. Ostja kohustub e-poe teenuseid kasutades täitma teisi käesolevate ostu-müügireeglite tingimusi, mis on selgelt näidatud veebipoes, ning mitte rikkuma Leedu Vabariigi õigusakte, mitte kasutama veebipoes. hoida viisil, mis võib ohustada veebipoe nõuetekohast toimimist, turvalisust, terviklikkust või piirata teiste isikute juurdepääsu veebipoe kasutamiseks.

4. MÜÜJA ÕIGUSED

4.1. Müüjal on õigus määrata kaubakorvi minimaalne suurus oma äranägemise järgi, s.o. st. minimaalne summa, mille saavutamisel ostja tellimus täidetakse. Selle summa suurus on toodud veebipoes.

4.2. Kui ostja püüab kahjustada veebipoe töö stabiilsust ja turvalisust või rikub ostu-müügireeglite punktis 4 nimetatud kohustusi, on Müüjal õigus viivitamata ja hoiatuseta piirata või peatada ostja võimalus veebipoe kasutamist kasutada. või tühistada ostja registreering. Müüja ei vastuta sellega seoses ostja kahjude eest.

4.3. Müüjal on õigus ajutiselt või täielikult peatada e-poe tegevus ilma ostjat ette teatamata, muuta e-poodi või selle üksikuid osi, kogu ja mistahes selle sisu, piirata selles sooritatavaid oste, registreeritud ostjate arvu piiramiseks muuta veebipoe veebiaadressi. Müüja teavitab veebipoe tegevuse ajutisest või püsivast peatamisest teatega veebipoe lehel ja/või teadetega ostjate registreerimiskontodel.

4.4. Müüjal on õigus oma tellimus ilma ostjat ette teatamata tühistada, kui ostja, kes on valinud Ostu-müügireeglite punkti 7.4.1. ja 7.4.2 makseviisid, ei tasu kauba eest 3 (kolme) tööpäeva jooksul või kui müüja ei saa ostjaga ühendust 3 (kolme) tööpäeva jooksul 7.6. punktis nimetatud juhul

4.5. Müüjal on õigus muuta ostu-müügireegleid, toodete hindu, ostutingimusi ja/või muid veebipoega seotud juhiseid. Muudatustest teatatakse veebipoes. Ostjaid teavitatakse ostu-müügireeglite muudatustest 15.2. punktis sätestatud korras

5. MÜÜJA KOHUSTUSED

5.1. Müüja kohustub võimaldama ostjal kasutada e-poe pakutavaid teenuseid (registreeruda e-poe süsteemis, luua e-poes ostukorvi, vormistada tellimus, tasuda tellimuse eest, saata tellimus) vastavalt käesolevatele nõuetele. ostu-müügi reeglid ja veebipoes seatud tingimused. Müüja ei garanteeri aga veebipoe tõrgeteta töötamist või andmete tõrgeteta edastamist. Müüja ei vastuta ostjale tekitatud kahjude eest seoses tõrgetega kaupluse töös ja/või andmeedastusvigadega, mis on põhjustatud vääramatu jõu, riigi, kolmandate isikute, samuti ostja tegevusest. Kui müüjal tekib kahju hüvitamise kohustus, hüvitatakse ostjale tema poolt tekitatud ja mõistlikud otsesed kahjud, kuid mitte rohkem kui ostja poolt tehtud tellimuse hind.

5.2. Müüja kohustub ostja poolt tellitud kauba tarnima ostja määratud aadressile ostu-müügireeglites toodud tingimustel.

5.3. Müüja, kes ei suuda tellitud kaupa ostjale üle anda, kohustub pakkuma ostjale võimaluste piires analoogset või sarnast toodet. Kui ostja keeldub analoogset või sarnast toodet vastu võtmast, kohustub müüja tagastama ostja poolt kauba eest tasutud raha 3 (kolme) tööpäeva jooksul, kui ostja on kauba eest tasunud ettemaksu.

6. OSTJA REGISTREERIMINE JA OSTU-MÜÜGILEPINGU SÕLMIMINE

6.1. Ostja saab veebipoest kaupa osta pärast veebipoe süsteemis registreerumist veebiaadressil www.printle.ee või ilma veebipoes registreerumata. veebipoe süsteem vastavalt veebipoes toodud reeglitele.

6.2. Ostja saab vaadata konkreetse toote täpsemat kirjeldust ja selle ostutingimusi, klikkides toote nimetusele ja/või pildile. Osade kaupade kogus on piiratud, sellest teavitatakse ostjat kauba kirjelduses. Seetõttu palub Müüja sellise info olemasolul enne toote tellimist müüjaga ühendust võtta. Juhul, kui ostja ei võta müüjaga täpsema info saamiseks ühendust ja tellib toote ning müüjal seda ei ole või kauba jääk on ebapiisav, lahendatakse tekkinud olukord ostu-müügireeglite punktis 5.3 sätestatud korras. . punkt.

6.3. Kauba ostmiseks esitab ostja e-poes tellimuse vastavalt tellimuse aknas toodud juhistele. Registreeritud ostja saab valiku- ja/või tellimisprotseduuri teostada e-poes oma kontole sisse logides.

6.4. Ostu-müügileping ostja ja müüja vahel loetakse sõlmituks, kui on täidetud kõik järgmised tingimused: Ostja moodustab müüja antud juhiste järgi kaubakorvi, ostja annab informatsiooni kauba kohaletoimetamise kohta, Ostja valib makseviisi, vajadusel teeb ettemaksu ning müüja saab selle makse kätte ning müüja kinnitab teatega, et ostja tellimus on vormistatud ja koostatud ja/või saatmiseks või järeletulemiseks üle antud.

6.5. Enne lepingu sõlmimist saab müüja saata ostjale muid kinnitusi, näiteks kinnituse, et makse on laekunud vms.

6.6. Leping loetakse sõlmituks ainult ostja tellimuses märgitud kauba kohta, mille müüki on müüja kinnitanud. Müüja ei ole kohustatud varustama ostjat kaubaga, mida ei ole tellimuses märgitud. Ostu-müügileping loetakse sõlmituks kauba üleandmisel ostjale vastavalt ostu-müügi reeglitele ja õigusaktidele.

6.7. Kauba tarnetähtaeg ja selle arvestus on märgitud müüja poolt pärast tellimust ostjale saadetud sõnumis. Kui sellist teadet eraldi ei esitata või esineb muid ebaselgusi, hakkab kauba tarnetähtaega arvestama ostu-müügilepingu sõlmimise päevast.

6.8. Müüja ei või isegi pärast toote eest ettemaksu laekumist jätta ostja tellimust kinnitamata, kui tal puudub ostja poolt soovitud toode, ostja ei vasta toote ostmiseks esitatavatele nõuetele, ostja ei ole kinnitanud oma vastuvõtmist Ostu-müügi reeglite kohaselt sooritab ostja hulgioste ja/või muudel põhjustel, mis võivad ostjale individuaalselt märgitud. Hulgioste võib käsitleda selliste ostudena, kui tellitakse ebatavaliselt suures koguses kaupa või tellitakse kaupu ebatavaliselt sageli, samuti muude kehtestatud kriteeriumide kohaselt.

6.9. Iga ostja ja müüja vahel sõlmitud ostu-müügileping registreeritakse ja salvestatakse veebipoe andmebaasis. Ostjal on võimalus pärast veebipoe süsteemiga liitumist vaadata ostude ajalugu.

7. KAUPADE HINNAD, MAKSE KORD

7.1. Veebipoes müüdavad kaubad on märgitud koos nende müügihinnaga. Kaupade hinnad veebipoes ja vormistatud tellimuses on märgitud eurodes koos käibemaksuga (KM). Kauba hind ei sisalda kauba kohaletoimetamise kulu. Kohaletoimetamise kulud tasub ostja.

7.2. Pärast müüja poolt tellimuse kinnitamist saab Veebipoes märgitud Toote hinda muuta ainult siis, kui see on muutunud infosüsteemide tehnilise vea tõttu või muudel müüjast mitteolenevatel objektiivsetel põhjustel. Kui sel juhul ei ole ostja nõus toodet uue hinnaga ostma, on ostjal võimalik tellimus tühistada, teavitades sellest müüjat. Tellimuse tühistamisel käesolevas punktis sätestatud korras tagastatakse ostjale kõik ostja poolt tasutud summad.

7.3. Tellimuse tühistamisel enne ostu-müügilepingu sõlmimist ei hüvitata tellimuse tühistamisest tekkinud kahju. Tellimuse tühistamisel pärast ostu-müügilepingu sõlmimist on müüjal võimalik ostjale hüvitada tema poolt tekkinud otsesed ja mõistlikud kahjud, kuid mitte rohkem kui tühistatud tellimuses märgitud kauba hind.

7.4. Ostja saab kauba eest tasuda Paysera elektroonilise maksesüsteemi abil. Maksta saab erinevate pangaviisidega: Swedbank, SEB, Dnb, Luminor, Šiaulių bankas jne.

8. VASTUTUS

8.1. Ostja vastutab registreerimisvormis esitatud andmete õigsuse eest. Kui ostja ei esita registreerimisvormis täpseid andmeid, ei vastuta müüja sellest tulenevate tagajärgede eest.

8.2. Ostja vastutab veebipoe süsteemi kasutades tehtud toimingute eest.

8.3. Ostja vastutab oma sisselogimisandmete edastamise eest kolmandatele isikutele. Kui e-poe pakutavaid teenuseid kasutab kolmas isik, kasutades e-poodi sisselogimiseks ostja sisselogimisandmeid, loeb Müüja seda isikut ostjaks.

8.4. Müüja vabaneb igasugusest vastutusest juhtudel, kui ostja, olenemata müüja soovitustest ja oma kohustustest, ei tutvunud ostu-müügi reeglitega, kuigi selline võimalus ostjale oli antud.

8.5. Müüja ei vastuta veebipoes olevate linkide eest teiste ettevõtete, asutuste, organisatsioonide või eraisikute veebilehtedele, neis sisalduva teabe ega läbiviidud tegevuste eest. Müüja ei halda ega kontrolli ülalnimetatud veebisaite ega esinda neid ettevõtteid, asutusi, organisatsioone ega üksikisikuid.

9. PRIVAATSUSPOLIITIKA JA ISIKUANDMETE KAITSE.

9.1. Ettevõte kogub, töötleb ja säilitab isikuandmeid vastavalt käesolevatele ostu-müügireeglitele, Leedu Vabariigi isikuandmete õiguskaitse seadusele ja teistele õigusaktidele. Ettevõte tagab andmesubjektide õigused vastavalt isikuandmete õiguskaitse seadusele ja teistele isikuandmete töötlemist reguleerivatele normatiivaktidele. Müüja töötleb ostja poolt edastatud isikuandmeid e-kaubanduse tegevuste läbiviimiseks (kliendi tellimuste vastuvõtmine ja täitmine ning garantiiteenindus jms).

9.2. Müüja töötleb ostja isikuandmeid järgmistel eesmärkidel: e-kaubanduse eesmärgil – st ostja tuvastamiseks, e-poes kaupade ja teenuste müügitoimingute tegemiseks, ostja tellimuste töötlemiseks, finantsdokumentide väljastamiseks ostjale, tarnida kaupu, osutada garantiiteenuseid, tagastada või vahetada kaubad, lahendada ostja sooritatud ostuga seotud probleeme, täita muid müüja kohustusi.

9.3. Kui ostja esitab tellimuse toote ostmiseks või (ja) registreerub Poes, loetakse, et ta: nõustus oma isikuandmete esitamisega, nõustus ostu-müügireeglite ja neis toodud isikuandmete kaitse poliitikaga ei vastuväite sellele, et müüja töötleb ostja isikuandmeid (täpsemalt – ostu-müügireeglite p 9.2 . punkt), määratud eesmärkidel.

9.4. Müüja saab ja töötleb e-kaubanduse eesmärgil ostja isikuandmeid: ees-, perekonnanimi, telefoninumber, aadress (kui ostja määrab aadressi kauba kohaletoimetamise vormis). Neid isikuandmeid säilitatakse ja töödeldakse kuni tellimuse täieliku täitmiseni. Pärast seda kantakse andmed passiivsesse andmebaasi ja säilitatakse kogu garantiihooldusperioodi. Pärast nimetatud tähtaegu hävitab isikuandmed ettevõtte poolt volitatud töötaja.

9.5. Müüja saab isikuandmed otse ostjalt (peale tema registreerumist veebilehe kliendikontol, peale ostu-müügilepingu algatamist). Ostja peab registreerimisel ja/või ostmisel esitama õiged isikuandmed. Müüja ei töötle muul viisil saadud isikuandmeid.

9.6. Ostja isikuandmete töötlemisel ja säilitamisel teeb müüja kõik endast oleneva, et tagada isikuandmete kaitse juhusliku või ebaseadusliku hävimise, muutmise, avaldamise, samuti igasuguse muu ebaseadusliku töötlemise eest. Ostja peab aga hoolitsema ka oma andmete turvalisuse ja/või konfidentsiaalsuse eest, eriti mis puudutab nende avaldamist kolmandatele isikutele. Selliste isikute vanemad või eestkostjad vastutavad alaealiste käitumise ja/või nende andmete konfidentsiaalsuse ja turvalisuse eest.

9.7. Ostja kinnitab, et tal oli võimalus tutvuda isikuandmete töötlemise tingimustega. Ostjat teavitatakse, et tal on järgmised õigused:

9.7.1. Muutke ja/või uuendage registreerimisvormis esitatud teavet igal ajal, samuti tühistage registreerimine. Seejärel Ostja konto tühistatakse ja registreerimisandmed kustutatakse;

9.7.2. Ostjal, kes on esitanud Müüjale oma isikut tõendava dokumendi või õigusaktidega või elektrooniliste sidevahenditega kehtestatud korras, mis võimaldab isiku nõuetekohast isikut tuvastada, on pärast isikusamasuse kinnitamist õigustatud. tutvuda oma andmetega ja kontrollida, kuidas neid töödeldakse, s.t. st. saada teavet, millistest allikatest ja milliseid isikuandmeid kogutakse, mis eesmärgil neid töödeldakse, kellele neid edastatakse, nõuda isikuandmete parandamist, hävitamist või isikuandmete töötlemise toimingute peatamist, kui andmeid töödeldakse rikkudes Leedu Vabariigi isikuandmete õiguskaitse seadus või muude seaduste sätted ;

9.7.3. Muud isikuandmete õiguskaitse seaduses ja teistes normatiivaktides sätestatud õigused;

9.7.4. Ostja avaldab nõusolekut või mittenõustumist oma isikuandmete töötlemiseks kirjalikult ja/või e-posti teel, mida ta kasutas veebipoes registreerumiseks, märkides ära oma ees- ja perekonnanime.

9.8. Ostjal on õigus mitte anda nõusolekut oma isikuandmete töötlemiseks, samuti keelduda oma isikuandmete esitamisest. Kui aga isikuandmed on vajalikud ja vajalikud ostja tuvastamiseks lepingute sõlmimise ja täitmise (veebikaubandus) eesmärgil, isikuandmeid esitamata ja/või nende töötlemiseks ostu-müügireeglites sätestatud eesmärkidel nõusoleku andmata, on müüjal ei ole võimalik lepingut sõlmida ja/või täita.

9.9. Ostjal on õigus väljendada kirjalikult, e-posti teel isikuandmete parandamise, hävitamise või isikuandmete töötlemise peatamise nõudeid. posti teel või isiklikult müüja tegevuskohas.

9.10. Müüja kohustub tagama Ostja isikuandmete turvalisuse, rakendama asjakohaseid tehnilisi ja korralduslikke meetmeid isikuandmete kaitsmiseks volitamata hävimise ja/või juhusliku muutmise, avalikustamise ja igasuguse muu volitamata töötlemise eest. Kõik müüja töötajad ja tema esindajad kohustuvad kaitsma ostja isikuandmeid.

9.11. Müüja saab andmesubjektile, pakiveofirmadele, samuti teistele andmete saajatele esitada isikuandmeid ainult käesolevates ostu-müügireeglites sätestatud ulatuses ja korras, kui müüja on kohustatud isikuandmeid esitama vastavalt seadustele, kohtulahenditele. ja muud õigusaktid.

9.12. Päringud, pretensioonid ja muu töödeldavate isikuandmetega seotud teave tuleb esitada kirjalikult (e-posti teel) müüjale: IDELA UAB email mail info@printle.ee

9.13. Päringud, pretensioonid ja muu teave tuleb vormistada selliselt, et Müüjal oleks võimalik ostjat vastuse koostamiseks vajalikus ulatuses tuvastada ning tal oleks võimalus vastus ostjale saata. Müüja püüab võimalikult kiiresti tutvuda ostja esitatud päringutega, pretensioonidega ja soovidega.

9.14. UAB “IDELA” ei vastuta kulude ja kahjude eest, mis tulenevad veebilehe www.printle.ee kasutamisest.

10. LÕPPSÄTTED

10.1. Ostja ja müüja vaheline suhtlus, sealhulgas, kuid mitte ainult, sõnumid, kirjavahetus, toimub kirjalikus vormis. Kirjalike teadetena käsitletakse ka e-posti teel saadetud teateid. E-posti teel saadetud teade loetakse kättesaaduks, kui selle saatmise hetkest on möödunud 96 (üheksakümmend kuus) tundi.

10.2. Müüja jätab endale õiguse ostu-müügi reegleid igal ajal muuta, täiendada või täiendada, arvestades õigusaktidega seatud nõudeid. Kõikidest muudatustest, parandustest või täiendustest teavitatakse veebipoes. Veebipoe süsteemis registreerunud ostjat teavitatakse muudatustest ka tema kontole sisselogimisel Ostu-müügireeglite muudatused jõustuvad peale nende avaldamist veebipoes. e-poest kaupa ostev ostja nõustub muutunud, muudetud, täiendatud ostu esitamise reeglitega. Veebipoest kaupade ostmise võimalus on ainult ostjatele, kes nõustuvad kehtivate ostu-müügireeglitega.

10.3. Veebipoes kaupade ostu-müügiga seotud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui läbirääkimiste teel kokkulepet ei õnnestu saavutada, lahendatakse vaidlused Leedu Vabariigi kohtus, juhindudes Leedu Vabariigi seadustest.

Lugupidamisega.

UAB „IDELA“
Email: info@printle.ee
Telefon: +370 682 55089