Printerikassettide tarne üle Eesti
Ostes printerikassettide eest 60€ või rohkem, on kohaletoimetamine postiautomaati tasuta
1.1. Kauba tellimisel peab ostja tellimuse avalduses märkima:
1.1.1. kauba kättetoimetamise koht ja aeg, kui ostja soovib kauba kättetoimetamist kullerteenuse kaudu;
1.1.2. valitud postiteenuse osutaja filiaal või terminal, kuhu ostja soovil kaup toimetatakse. Sellisel viisil kauba saatmisel on vaja järgida nende pakkide iseteenindusterminalide poolt määratud nõudeid (näiteks maksimaalne kaal või mõõtmed);
1.2. Ostja kohustub kauba isiklikult vastu võtma. Juhul, kui tal ei ole võimalik kaupa isiklikult kätte saada ning kaup toimetati ostja määratud aadressile ning tuginedes muudele ostja antud andmetele, ei ole ostjal õigust esitada müüjale pretensioone kauba kättetoimetamise kohta. kauba saatmine valele üksusele või muud tarnehäired.
1.3. Müüja kohustub kauba ostjani tarnima vastavalt tootekirjeldustes toodud tähtaegadele, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul. Need tingimused ei kehti juhtudel, kui müüjal ei ole vajalikku kaupa laos ning ostjat teavitatakse tema poolt tellitud kauba puudusest. Ostja nõustub, et müüjast mitteolenevate ettenägematute asjaolude ilmnemisel võib kauba kohaletoimetamise tähtaeg erineda kauba kirjeldustes märgitud tähtaegadest või ostja ja müüja vahel kokku lepitud kauba tarnetähtajast. . Ettenägematute asjaolude ilmnemisel kohustub müüja viivitamatult ostjaga ühendust võtma ning kooskõlastama tarnekuupäeva ja muud kohaletoimetamisega seotud küsimused.
1.4. Müüja vabaneb kõikidel juhtudel vastutusest kauba kohaletoimetamise tingimuste rikkumise eest, kui kaupa ei ole ostjale üle antud või see tarnitakse ostja süül hilinemisega.
1.5. Kauba üleandmise käigus antakse kaup ostjale üle ostja kulleri eest allkirjastamisel elektroonilises pakimärgistusseadmes, vastuvõtmise fakt fikseeritakse kullerfirma Omniva Lietuva andmebaasis.
1.6. Paki üleandmise käigus peab ostja koos müüja või tema volitatud esindajaga kontrollima paki seisukorda. Pärast seda, kui ostja allkirjastab arve – arve (veoselehe) või muu saadetise üleandmist – vastuvõtmist tõendava dokumendi, loetakse saadetis üle antud nõuetekohases seisukorras. Olles märganud, et tarnitud paki pakend on kahjustatud (kortsus, märg või muul viisil väliselt kahjustatud) või tarnitud toode on sobimatu komplekti, koguse või sortimendiga, peab Ostja selle märkima arvel – arvel (veoselehes) või muus dokumendis. märkides paki kättetoimetamise – paki vastuvõtmise või elektroonilises kullerpakendis skanneris ning kirjutama Müüja, kulleri või tema esindaja juuresolekul vabas vormis paki rikkumise akti. Juhime tähelepanu, et peale märkusteta allkirjastamist loetakse, et üleantud saadetis on defektideta ning pretensioone kulleriteenuste või toote puuduste kohta ei aktsepteerita. Palun teavitage meid (hiljemalt 24 tunni jooksul pärast kättesaamist) e-posti teel. e-posti teel info@printle.ee, toote kvaliteedis leitud puudustest, mida ei olnud võimalik toote üleandmisel märgata.
1.7. Kaup tarnitakse ainult Leedu Vabariigi territooriumil.
Lugupidamisega.
UAB „IDELA“
Email: info@printle.ee
Telefon: +370 682 55089